mercu kejayaan

mercu kejayaan
RASULULLAH BERSABDA: "SABAR ITU PADA PUKULAN PERTAMA" (RIWAYAT MUSLIM)

total care.!

        Assalamualaikum.. ehek. tamakkan dalam semalam je saya dah nak masuk entry ke tiga. hehe. sorry. anyway actually lupa nak wish kat korang korang semua..

SELAMAT BERPUASA. SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK 1435 (2014) 

        Terukkan.. xwish pon..huhu xpe.. yang penting kome kome berpuasa ke idok?? hehe.. alhamdulillah nak masuk week last dah ramadhan.. bila ingat balik, syahdu la..sekejap je masa berlalu.. tutup buka tutup buka.. dah nak raya.. its raya.. erm kita sedih. sedih dan sedih. :( rasanya baru semalam start puasa.. ya Allah cepat masa berlalu..

          Nampakkan.. kita hampir kepada kematian yang kita tak tahu bila tarikh ajal kita.. kita seronok berjimba jimba tapi persediaan akhirat.. saya belum sedia.. sememangnya belum. namun kita perlu redha.. 

         By the way, tanggal 17 julai.. saya menerima kad raya! yessss.. tolong la percaya its kad RAYA!!! wow wow..lama dah xterima kad raya..rasanya last saya terima form 5 kot.. kot la..ke form 3.. erm erm..huhu.. papepon terima kasih untuk saudara/saudari *xtahugirlorboyxdetulisnamaponhehe* kerana sudi mengepos kad raya untuk saya. hehe.. great lah.. soalan dia macam saya dapat time form 1 hehe.. berapa pasang baju raya?? >.< maaf saudara/saudari..hehe..lawaklah anda ni.. anyway.. SELAMAT HARI RAYA COMING SOON if anda membaca post saya.. :) baju raya kita..., kain sembahyang jee..ehek. >.<





          Oh maaflah.kita snapshot kat eyecrystal laptop kita je..lame plak xguna snapshot nie, saudara saudari kira beruntung apa..hehe.. okeyhlah sekian. terima kasih taw.. its totally late night..need to sleep, wake up early to prepare the sahur. =)

No comments: