mercu kejayaan

mercu kejayaan
RASULULLAH BERSABDA: "SABAR ITU PADA PUKULAN PERTAMA" (RIWAYAT MUSLIM)

it's time to face a real life!

Assalamualaikum.. pergh pergh.. lama sesangat rasanya tak menulis kat blog
hehe kenapa sekarang menulis? ni nak bagitahu
SAYA DAH HABIS BELAJAR !!! HAHA.. eh dah habis degree ..
eh belum lagi, tinggal lagi satu sem tapi tu internship (Praktikal)
jadi alam belajar, exam, test, pergi kelas, jumpa lecturer untuk peringkat degree sudah berakhir.
sekarang proceed untuk internship.

In Syaa Allah saya intern kat Cyberjaya.
tapi syarikatnya nanti kemudian hari saya bagitahu ye ;)
soooo sesiapa yang mengenali saya, tetibe lah if tetibeee
terjumpa saya, tegur teguran sih hehe..
no shy shy cat yup.ehee.

ya Allah debaran nak menjejakkan diri ini ke alam pekerjaan,
fulamak, hebat debarannya.
kalah debaran bila nak jawab exam haha.
tapi itulah satu per satu peringkat kita akan tinggal dah melangkah yang baru.
Perasaan tu memang macam2 tapi kuatkan semangat.
in syaa Allah, Allah sentiasa bersama hambaNya.

semalam baru dismiss dari UTM. 
terasa pulak rindu kat kengkawan.
rindu nak jumpa, rindu melayan pelbagai kerenah.
haha.. bila ada depan mata, aduhai tak tahan kerenah tapi,
bila hilang depan mata, mulalah rindu.
aduhai, manusia manusia..tapi memang macam tu,
lumrah kehidupan seorang manusia. fitrah.

anyway, bawah ni my classmate. they are soo awesome.
everything we did together, always keeping in my heart!
heart u all. :) <3





No comments: