mercu kejayaan

mercu kejayaan
RASULULLAH BERSABDA: "SABAR ITU PADA PUKULAN PERTAMA" (RIWAYAT MUSLIM)

sakit itu dugaan

I'm here again .. for da second post in a day .. tapi xbape sihat actually .. nak kata fever , n0pe , nak kata cough , n0pe jgak .. nak ckap ape ntah xtaw la, kite bukan laa bakal d0ktor heehe... haaa sakit tekak ... dalam tekak .. yg teramat pain tahap xley nk telan air masak ...aduh.. im n0t sure what da factor tapi aku ase .... huhu tid0 xmenentu kot ... huhu ..ieyela time orang tid0 aku xtido, time org xtid0 aku tid0.. xnak tido, bukan sje xtido, tp ade hal.. aduh..so skang kena balance kan balik ape yang patut aku perbetulkan balik...


sakit tekak boley menyebabkan sakit kepale jugak taw... ade saraf la tu yang berkaitan antara satu sama laen..saling bergantungan or just like couple..i guess.. huk4..ubat kena mkan ker? ermm aku dahla xsuke mkan ubat ..lagi2 ubat CAIR... euwww... xsuke... :( mmg la kite kena ikhtiar untuk menyembuhkan sakit kite..samping tu jgn lupe dgn Allah..tapi tula ak mmg xley g ar ng ubat ... bukan xreti mkan ubat, tp mmg xsuke mkn ubat..ubat telan is better than CAIR ... coz mmg aku xley telan ubat CAIR...law kena jugak, memang adela orang yg nak tolong bukak mulut aku.. hak3..


teringat kecik2 dulu.... mmg la...dahla nakal..aduhhh..tiap kali mkan ubat, fuhhh jgn cakap r.. wajib ade orang yang tolong suapkan n tolong pegang untuk bukak mulut ak seluas2nye..hahaha..kan da ckap..mmg tabiat xsuke mkan ubat...*patutla xley jadi doktor aisshhh =.='

suke ke tidak..jangan pernah kalah dengan sakit ye.. teruskan usaha anda...makan ubat taw korang..Allah jgn lupe..:) ... 
sakit tuh..rindu Allah pada kite taw..hehe~ betol ... 
sebaik-baik penawar itu, Al-quran lah yang terbaik...
 “Dan apabila aku sakit, Dia lah yang menyembuhkan aku.”
(Surah al-Syu’ara : 80)
Allahualam.. ^_^

No comments: